• Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Reklamacji towaru można dokonać na dwa sposoby:

  1. Zgłosić bezpośrednio w Autoryzowanym Serwisie Producenta / Gwaranta
  2. Zgłosić u Sprzedawcy w Sklepie Internetowym wypełniając formularz elektroniczny, który należy przesłać na adres: serwis@elbis-agdrtv.pl lub dołączyć do produktu (po wcześniejszym kontakcie z działem reklamacji). Następnie nasz dział reklamacji skontaktuje się w celu ustalenia szczegółów odbioru reklamowanego produktu. Do 14 dni od otrzymania towaru zostanie przekazana Państwu decyzja w sprawie reklamowanego produktu.

Zwroty

Konsumenci zwrotu towaru mogą dokonać do 14 dni od daty zawarcia umowy. W tym wypadku należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy i umieścić go w paczce lub przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej. Przesyłkę należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem i nadać na adres sklepu:

Elbis Sp. z o.o.
ul. Generała Mieczysława Boruty-Spiechowicza 39
43-300 Bielsko-Biała

Koszty przesyłki w całości pokrywa konsument. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Po otrzymaniu towaru zwrot środków nastepuje nie później niż w ciągu 14 dni. Zwracamy pełną kwotę, która widnieje na rachunku (również koszty dostawy). Nie zwracamy kosztów związanych z odesłaniem towaru.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, sprzęty higieny osobistej otwarte lub wyjęte z fabrycznie zamkniętego opakowania nie podlegają zwrotowi.