• Pomoc FAQ

Jaki jest czas wysyłki?

Zamówiony towar wysyłamy do 24 h od wpłynięcia zapłaty na nasze konto. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, czas otrzymania przez nas przelewu może być dłuższy, szczególnie gdy realizowany jest przez inny bank niż ten, w którym posiadamy konto. Dodatkowo w okresie świątecznym, ze względu na dużą ilość zamówień, czas wysyłki może się wydłużyć.

Dla jakich produktów obowiązuje darmowa dostawa?

Darmowa dostawa obowiązuje dla produktów lub grupy produktów, których kwota brutto przekracza lub jest równa 149 zł. Ponadto obowiązuje tylko przy zakupie produktów, których waga nie przekracza 30 kg (nie ma konieczności wysyłania na palecie).

Jak wygląda procedura zwrotu towaru?

Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Przesyłkę należy nadać na adres siedziby firmy. Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy. Do 14 dni od odebrania przez nas przesyłki, otrzymają Państwo zwrot pełnej kwoty z rachunku na podany w formularzu numer konta bankowego.

Czy sprzedawane towary są nowe?

Wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe, pozbawione wad, objęte gwarancją producenta.

Dostałem z serwisu producenta oświadczenie o nienaprawialności towaru, co dalej?

Jeżeli serwis zatrzymał towar, to należy oryginał otrzymanego oświadczenia nadać do nas pocztą. Zwrot środków lub wymiana na nowy towar nastąpi do 14 dni od daty otrzymania oświadczenia. Jeżeli serwis nie odebrał towaru, należy w pierwszej kolejności skontaktować się z naszym działem reklamacji w celu omówienia szczegółów odbioru produktu.

Czy wystawiacie faktury pro forma?

Wystawiamy faktury pro forma. Jeżeli chcą Państwo otrzymać taką fakturę, bardzo prosimy o zamieszczenie takiej informacji podczas składania zamówienia.

Otrzymałem uszkodzony towar, co dalej?

Jeżeli otrzymany towar jest uszkodzony, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody i skontaktować się z naszym działem reklamacji. Nasz dział ponownie nada towar, a w razie potrzeby odbierze stary.

Czy istnieje możliwość wymiany towaru na inny?

Nie dokonujemy wymian towarów. W przypadku chęci zamiany produktu, bardzo prosimy o dokonanie zwrotu.

Czy kurier dostarcza przesyłkę pod drzwi?

Kurier ma prawo odmówić dostarczenia pod drzwi przesyłek, których waga przekracza 30 kg. Takie paczki są tylko wyładowywane przez kuriera z samochodu.

Co zrobić gdy moja paczka została uznana za zaginioną lub zniszczoną

W chwili gdy czas dostawy przekracza termin deklarowany na stronie przewoźnika, a status przesyłki nie uległ w ostatnim czasie zmianie, prosimy o kontakt z naszym działem reklamacji. Po weryfikacji danych, nasz dział skontaktuje się z przewoźnikiem i w razie stwierdzonego zaginienia lub zniszczenia nada przesyłkę ponownie.

W dostawie brakuje produktów, elementów

W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym działem reklamacji i opisanie, których elementów lub produktów brakuje w zamówieniu. Nasz dział reklamacji dośle brakujące części lub towary. Jeżeli nie ma możliwości wysyłki samego elementu, umówi kuriera po odbiór sprzętu i ponownie nada kompletny produkt.

Wycofywanie zgód/ zamykanie konta/ wypisanie z subskrypcji newslettera

Aby wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, wyślij nam informację przez zakładkę ZGŁOSZENIE. Zaznacz, którą z udzielonych zgód wycofujesz - zgodę na przetwarzanie danych w celu założenia konta, czy zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu subskrypcji newslettera.

Czy wystawiacie faktury z odroczonym terminem płatności?

Faktury z odroczonym terminem płatności wystawiamy tylko dla instytucji publicznych. Jeżeli pragną Państwo skorzystać z naszej oferty z odroczonym terminem płatności, prosimy przy zakupie zamieścić odpowiednią informację. Po weryfikacji danych nastąpi wysyłka towaru. Fakturę umieścimy w środku przesyłki. Jeżeli macie Państwo wątpliwości, bardzo prosimy o kontakt: biuro@agdperfekt.pl.