Opinie o Nas
Responsive layout
navigate_next
navigate_next
navigate_next
LEGO Classic Podstawowe klocki 11002
  • LEGO Classic Podstawowe klocki 11002
  • LEGO Classic Podstawowe klocki 11002
  • LEGO Classic Podstawowe klocki 11002
  • LEGO Classic Podstawowe klocki 11002
  • LEGO Classic Podstawowe klocki 11002
  • LEGO Classic Podstawowe klocki 11002

LEGO Classic Podstawowe klocki 11002


Ż-LEGO-PL-11-01 | 5702016367775
109
90
LEGO Classic Podstawowe...

LEGO Classic Podstawowe klocki 11002

109
90

Odbiór osobisty za 0 zł

14 dni na zwrot bez podania przyczyny

Twisto
14,00 zł (Wyświetl koszt wysyłki)
Brak
Historia ceny     Historia ceny

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni wynosiła 109,90 zł

Lego Classic Podstawowe klocki 11002

Z zestawem LEGO® Classic 11002 Podstawowe klocki na nowo odkryjesz radość płynącą z twórczej zabawy. Do dyspozycji masz całą gamę kolorowych klocków LEGO, kół i oczu, z których możesz zbudować różne modele LEGO — od rycerza na koniu po rewelacyjnego monster trucka. Zestaw konstrukcyjny oferuje trzy poziomy trudności i doskonale nadaje się na pierwszy zestaw dla początkujących konstruktorów LEGO. Dołączone instrukcje budowania przeznaczone dla dzieci pomogą młodym budowniczym opanować sztukę kreatywnego budowania. Dodatkowe instrukcje można również znaleźć online.

  • W komplecie klocki LEGO®, koła i oczy do budowania klasycznych modeli LEGO.
  • Kolorowe klocki LEGO® ułatwiają nieskrępowaną, kreatywną zabawę.
  • Zbuduj zabawkowego dinozaura, monster truck lub samolot śmigłowy albo wymyśl własny model LEGO!
  • Trzy poziomy trudności gwarantują dopasowanie do umiejętności początkujących budowniczych.
  • Po więcej instrukcji, zabawnych filmów, pomysłów i inspiracji zapraszamy na stronę LEGO.pl/classic.
  • Rozwiń swoją kreatywność z zestawami LEGO® Classic!
  • Zestaw składa się z 300 klocków.
  • Zestaw odpowiedni dla dzieci w wieku od 4 lat.

Dane produktu:

  • Producent: Lego
  • Przedział wiekowy: 4+
  • Ilość elementów: 300
chat Opinie (0)
Na razie nie dodano żadnej opinii.